سبد خرید
کنترل ذهن و مدیریت افکار

کنترل ذهن و مدیریت افکار از دیدگاه دکتر جو دیسپنزا

کنترل ذهن  و مدیریت افکار از دیدگاه دکتر جو دیسپنزا:

کنترل ذهن و مدیریت افکار نقش بسیار موثری در زندگی انسان دارند. دستیابی به کنترل ذهن و شناخت آن راهی بسیار دشواری نیست بلکه نیاز به مطالعه و تمرین دارد. برای این کار شما بایستی کتاب های زیادی را مطالعه کنید تا بتوانید درست ترین انتخاب را در میان افکار خود داشته باشید و زندگی سراسر انرژی مثبتی را تجربه نمایید.

این پزشک با تجربه اعتقاد دارد که باور های افراد در زندگی شان باعث می شود که آن ها تأثیر مستقیمی در سرنوشت خود داشته باشند. در واقع خواسته های قلبی یک فرد است که باعث می شوند، روند زندگی او مسیری خاص را طی کند. وی با داشتن اطلاعات بسیار زیاد در رابطه با باور های انسان به نشر و نگارش تعداد بسیاری از کتاب ‌ها پرداخت. اما مهم ترین کتابی که او دارد کتاب ماورا طبیعی شدن است.

او این کتاب را در سال ۲۰۱۹ منتشر نمود. لذا در همان سال جزو پرفروش ترین کتاب های دنیا به شمار آمد. از این رو زمانی که شما به سایت آمازون مراجعه می کنید کتاب ماوراء طبیعی شدن دکتر جو دیسپنزا در صدر کتاب ‌های فلسفه قرار دارد. او متولد سال ۱۹۶۱ بوده و در شهر نیویورک به دنیا آمد. پدر و مادر و گمنام او هستند اما سال ها تلاش او در رابطه با علم ماوراء طبیعی شدن و هم چنین نگارش کتاب های متعادل باعث شد که به یک کتاب پر محتوا به نام کتاب ماورای طبیعی شدن برسد.

کنترل ذهن و مدیریت افکار

معجزه ی باور با کنترل ذهن و مدیریت افکار توسط دکتر جو دیسپنزا:

 دکتر جو در زندگی خود با یک حادثه سهمگین مواجه شد. آن هم درست در بهترین دوران زندگی اش که داشت روز های حرفه ای نویسندگی خود را می گذراند. در این حادثه شش مهره ستون فقرات او شکسته شد. از این رو پزشکان تشخیص دادند که دیگر قادر به راه رفتن نیست. راه رفتن دکتر جو برای پزشکان کاملاً غیر باور بود و آن را شبیه به یک معجزه می دانستند و تنها راه درمان او را جراحی می پنداشتند، اما همچنان دکتر جو اعتقاد داشت که با باور های مثبت خود می توانند سلامتی جسمانی خود را بازگردانند.

از این رو ۱۲ هفته بعد از حادثه سلامتی خود را به دست آورده و خود را با خود باوری که داشت درمان نمود. در دهه گذشته استقبال بسیار زیادی از دکتر جو دیسپنزا مشاهده شد تا حدی که حدود ۳۳ کشور مختلف در قاره های متفاوت از او دعوت به عمل آورده تا برایشان سخنرانی نماید. او به آدمی ها می آموزد که چگونه می توانند با تفکر مثبت زندگی خود را برنامه ریزی کنند و هم چنین می آموزد که چگونه باور  های مخرب خود را از بین برده و به سوی اهداف خود، ذهن خویشتن را سوق دهند.

کنترل ذهن و مدیریت افکار

 شناخت ذهن و کنترل آن:

اگرچه باور تفکر های او کمی دشوار است اما شما با خواندن این کتاب او می دانید که تفکرات مثبت تا چه حد می توانند در زندگی انسان نقش کلیدی ایفا کنند. درمان بیماری ها، رسیدن به اهداف مختلف همه و همه تنها با افکار مثبت امکان پذیر است. با خواندن کتاب ماورای طبیعی شدن دکتر جو دیسپنزا در می یابید که چگونه می توان مدیریت و کنترل ذهن خود را بر عهده داشت و همچنین او به شما می آموزد که مدیریت افکار و احساسات خود را در دست گرفته و افکار مثبت در ذهن خود را گسترش دهید. مدیریت افکار ذهن کاری دشوار نیست، بلکه تنها به تمرین نیاز دارد. روش کنترل افکار مزاحم بهترین راه چاره است که می ‌تواند شما را در راستای کنترل کردن ذهن خود یاری دهد.

نحوه مدیریت افکار و کنترل ذهن، راه رسیدن به موفقیت ها:

افکار مثبت در ذهن باعث می شوند تا شما به موفقیت دست پیدا کنید. اما چگونه می ‌توان افکار مثبت در ذهن خود ایجاد کرد؟ این عمل تنها با مدیریت در افکار قابل اجرا است. از این رو اگر شما کنترل ذهنی خوبی داشته باشید، نه تنها می ‌توانید مسیر زندگی خود را سرتاسر با شادی سپری کنید. بلکه می توانید به موفقیت ‌های بسیار بزرگی که برایتان غیرممکن بوده است، دست پیدا کنید.

شناخت ذهن و کنترل آن

کنترل کردن ذهن، یک مهارت فوق العاده می باشد که برای تمامی جوانب زندگی شما موثر است. علم کنترل ذهن انسان چندان شناخته نیست، اما امید است در آینده ای نه چندان دور تمامی انسان ها به خود باوری برسند و بتوانند با کنترل کردن ذهن خود همواره در های گشایش و رحمت الهی را به روی خود باز نمایند. در واقع رسیدن به موفقیت یکی از فواید کنترل ذهن است. افکار مثبت در ذهن شما آنچنان اهمیت دارند که گویا نیرویی برای حرکت دادن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران