سبد خرید
کتاب شکست عادت های کهنه

کتاب شکست عادتهای کهنه

کتاب شکست عادتهای کهنه

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با یکی دیگر از کتاب های سایت سکوی پرتاب به نام کتاب شکست عادتهای کهنه توضیح دهیم. در واقع همانند کتاب ماورای طبیعی شدن کتاب شکست عادتهای کهنه نیز یک کتاب بسیار معروف و معتبر می باشد. در این کتاب همان طور که از نامش پیدا است به ما توصیه می نماید که عادت های بد و کهنه خود را در هم شکنیم و آن ها را ترک کنیم.

البته ترک عادت امر بسیار دشواری است که برای همه ی افراد امکان پذیر نیست. در این کتاب روش هایی ارائه شده تا افراد بتوانند هرچه سریعتر و راحت تر به ترک عادت های کهنه خود بپردازند. لذا چه بسیار افرادی که با مطالعه کتاب شکست عادتهای کهنه به هدف های بسیار بزرگی رسیده اند. عادت ها اگرچه خیلی هم بد باشند و افراد از بدی آن ها آگاه باشند اما بسیار ماندگار بوده، لذا شکستن آن ها و ترک آن ها بسی دشوار است.

کتاب شکست عادتهای کهنه

بررسی کتاب شکست عادتهای کهنه

 در ابتدا شما باید به طور کامل تصمیم جدی در رابطه با ترک عادت های بد خود بگیرید و سپس به سایت سکوی پرتاب مراجعه کنید. در این سایت کتاب های بسیار مفیدی به شما معرفی می گردد که می توانید از قسمت معرفی کتاب آن ها را ملاحظه فرمایید. لذا در آن صفحه کتاب شکست عادتهای کهنه را انتخاب نموده و به دانلود آن با کمترین هزینه بپردازید. پس از مطالعه این کتاب می توانید تاثیر چشمگیر آن را در زندگی خود مشاهده نمایید.

همواره افکار ما می توانند تا فرا سوی جهان حرکت کنند اما این ما هستیم که می توانیم آن ها را مدیریت کنیم و تنها آن ها را به پیرامون خوبی‌ ها و نیکی‌ ها سوق دهیم. افکار مثبت جذب کننده اعمال خوب و اتفاق های مثبت هستند که کتاب ترک عادت ها در رابطه با آن ها بیان می ‌کند که انسان دارای قدرت خارق العاده بوده و با افکار مثبت خود می تواند شایسته ترین اتفاقات و سرنوشت را برای خود رقم بزنند.

One comment

  1. ابراهیم کریمی

    با سلام و عرض ادب
    میخواستم ببینم کتاب صوتی شکستن عادت های کهنه کی آماده میشه؟ و اگر امکان داره یه نمونه از ویس رو توی سایت بذارید.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران