سبد خرید
نظریه انرژی انیشتین

نظریه انرژی انیشتین چگونه بر روی موفقیت شما در زندگی اثر می گذارد؟

نظریه انرژی انیشتین و موفقیت شما در زندگی

شاید اکثریتِ قریب به اتفاق افراد، یا شما که این مطلب را میخوانید به خوبی بدانید که چگالی نسبی، قانون نسبیت، و نظریه انرژی انیشتین چه هستند و این دانشمند بزرگ چگونه به آنها دست یافت. اما همواره ابعاد پنهانی در مورد نظریه ها و تغییراتی که در زندگی بشر به وجود می آورند که اکثریت از آنها بی خبرند. نظریه انرژی انیشتین می گوید که انرژی از بین می رود و به وجود نیز نمی آید. این مبحث در کلیه کتاب های فیزیک پایه درج شده است؛ انرژی از بین نمی رود و به وجود هم نمی آید. بلکه از شکلی به شکل دیگر تغییر می کند. اما این مسئله به تاثیر ذهن بر ماده و ارتباط بین ماده یا تاثیر آن برای موفقیت در زندگی چیست؟ همانطور که میدانید در این جهان همه چیز به هم مرتبط است. علم فیزیک در زندگی روزمره ما نقش بسزایی ایفا می کند، حال اینکه ما از آن غافل هستیم. یکی از تاثیرات شگرف آن نیز، تاثیر انرژی بر روی افکار و برعکس است که می تواند تحولی فوق العاده در روش کار و زندگی مان ایجاد کند. برای درک بهتر پیشنهاد می دهیم با ادامه این مطلب همراه باشید.

نظریه انرژی انیشتین

نظریه انرژی انیشتین و تاثیر ذهن بر ماده

یکی از نظرات مهم در دنیای فیزیک نظریه انرژی انیشتین بود که به عنوان نظریه فیزیک انیشتین هم شناخته می شود. ذره ریز اتمی در جدول، الکترون عناصر نیز به این نظریه مربوط هستند. پس از آن نظریه ی ریسمان انیشتین منتشر شد که فهوای کلام آن این بود که بعد از شکافتن مواد جهان و رسیدن به اتم و الکترون و پروتون و نوترون، که از کوارک ساخته شده اند می توانیم به ریسمان هایی برسیم که تشکیل دهنده ی همین کوارک ها هستند. از آنها به عنوان ذرات بنیادین نیز یاد می شود.

این ریسمان ها همواره ارتعاش دارند و همین ارتعاشات باعث شکل گیری مواد مختلف در هستی شده اند چون آنها بسته به فرمی که دارند نوسان ارتعاش شان با هم متفاوت است. در نظریه انرژی انیشتین نیز چنین مسئله ای به صورت کلی تر مطرح شده بود که بر  روی شکل گیری انرژی ماده تمرکز داشت و عنوان می کرد که انرژی از بین نمی رود و دائما در حال تغییر شکل است. از این رو، انرژی در جهان پایدار است. بنابراین نمی توان پایدار بودن جهان را بدون انرژی در نظر گرفت.

نظریه انرژی انیشتین و قانون جذب

همانطور که اشاره کردیم، قوانین فیزیک کلِ زندگی ما را در برگرفته اند. آشنایی با این قوانین می تواند بر روی تصمیمات و نحوه رفتار ما موثر باشد. تاثیر ذهن بر ماده جهت تغییر و تحول در زندگی امری انکار ناشدنی است.  در نظریه انرژی انیشتین تمرکز بر روی پایا بودن انرژی است و در قانون جذب نیز افکار از انرژی ساخته شده اند. بنابراین جذب انرژی های مثبت به منزله تمرکز بر روی افکار مثبت و دور کردن افکار منفی است. موضوعی که نمی توان آن را انکار کرد. ارتباط بین ماده و ذهن نیز از همینجا آغاز می شود. همانطور که ما و تمامی موجودات اطرافمان از صفر تا صد از انرژی تشکیل شده اند، بنابراین افکار ما نیز دارای انرژی می باشند. کاملا بدیهی است که برای ایجاد ارتباط مثبت باید روی انرژی مثبت افکار تمرکز کرد. نکته ای که کلیه ی صاحب نظران قانون جذب و تاثیر آن در زندگی، از آن سخن می گویند.

قانون جذب

جذب افراد، اتفاقات هم فرکانس

شاید تعداد کثیری از افراد را دیده باشید که از نظریه انرژی انیشتین خبر نداشته باشند و حتی ندانند که تاثیر ذهن بر ماده چیست. اما عدم اطلاع از نظریه انرژی انیشتین و در اختیار داشتن اطلاعات لازم در مورد قانون جذب به آنها این باور را منتقل کرده است که می توانند به واسطه قانون جذب اتفاقات و افراد هم فرکانس را به سمت خود جذب کنند که مثبت هستند و آنها را  به موفقیت میرسانند. این روند مثل نواختن یک ساز زهی است. مثلا نظریه انرژی انیشتین و ریسمان را تصور کنید.

برای درک بهتر گیتار را در نظر بگیرید. اگر سیم نت سی را در این ساز بنوازید (ریسمان و انرژی)، در گیتار دیگر هم همین نت به لرزش در می آید. کاملا مشخص است که فرکانس های مشابه باعث فعال و جذب شدن یکدیگر در این حالت می شوند. همین اتفاق در ذهن انسان نیز رخ می دهد.

در صورتی که علاقه مند به مطالعه و دریافت مطالب مفید متنوع در این زمینه هستید، حتما سایت سکوی پرتاب را دنبال نمایید.

One comment

  1. محمد علی محمدی

    بسیار عالی و اموزنده کاملا مفهوم تاثیر ذهن بر ماده را متوجه شدم و درک کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران