سبد خرید
میدان کوانتومی در مغز انسان

میدان کوانتومی چیست و آیا ارتباطی به ذهن کوانتومی دارد؟

میدان کوانتومی چیست؟

همه قوانین مربوط به فیزیک در زندگی ما وجود دارند و در حقیقت کاملا اشتباه است اگر تصور کنیم می توان بر خلاف این قوانین رفتار یا عمل کرد یا روشی را اتخاذ نمود که به واسطه ی آن بتوان این قوانین را نادیده گرفت. میدان کوانتومی و هوش برتر کیهانی یکی از جمله نظریه های مهم در علم فیزیک به حساب می آید که در  مورد آن اطلاعات محدودی به زبان فارسی ترجمه شده است و متاسفانه کمتر کسی از آن با خبر است. میدان کوانتومی در مورد میدان الکترومغناطیسی است و نه ذرات. ما در این نظریه با یک میدان سروکار داریم و برخلاف ذرات، تعداد درجه های آزادی میدان ها نامحدود است. اما این مسئله چه ارتباطی با بدن انسان، سلول های عصبی بدن، اتصال به هوش کیهانی یا آگاهی درونی دارد؟ با این مطلب از سایت سکوی پرتاب همراه باشید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم.

میدان کوانتومی

میدان کوانتومی و ذهن کوانتومی و اتصال به هوش کیهانی

پیچیدگی طبیعت برای همه ی افراد یک موضوع محرز است و این در حالی است که ما همواره از ذهن و مغز خود نیز به عنوان عضوی پیچیده یاد می کنیم و همواره از ساز و کارش شگفت زده می شویم. برای برقراری ارتباط بین میدان کوانتومی و نظریه کوانتومی میدان ها با سلول های عصبی انسان و ارتعاش سلول ها ما از عنوان ذهن کوانتومی استفاده می کنیم که این دو را به هم پیوند می دهد و از سویی دیگر، ارتباط آنها را به خوبی مشخص می کند. اگر عبارت هایی مانند ِ «در مورد هوش کیهانی بیشتر بدانید»، «آگاهی درونی خود را افزایش دهید»، « تاثیر میدان کوانتومی بر ذهن» را شنیده باشید، می توانید همگی آنها را به ذهن کوانتومی ارتباط دهید.

همواره موضوع بحث بین متخصصان این حوزه بر سر این موضوع بوده است که ارتباط بین ذهن و ماده را نمی توان نادیده گرفت و می توان از دیدگاه های مختلف آن را بررسی کرد. میدان کوانتومی که به فیزیک کوانتوم مربوط می شود نقش موثری در یکی از این دیدگاه ها دارد و تشریح می کند که پیچیده ترین سیستمی در بدن انسان متعلق به ذهن او است. پس رخدادِ اتفاقات و رویداد ها در مغز را می توان با عنوان ِ رویداد های کوانتومی توجیه کرد.

تاثیر رویداد های میدان کوانتومی در مغز انسان

حال که با رویداد های کوانتومی و پیچیدگی آن آشنا شدیم بهتر می توانیم متوجه شویم که میدان کوانتومی موجود در ذهن انسان چگونه فعالیت می کند و این رویداد ها چطور فعالیت های ذهنی ما را تحت تاثیر قرار می دهند. بعد از عبور از قرن بیستم دیدگاه هایی که ادعا می کرد جبرگرایی بر جهان حکمفرما است و می توان به واسطه قوانین فیزیک آینده را پیش بینی کرد (به طور کامل) کنار رفتند و اصل عدم قطعیت پا به شناخت ِانسان گذاشت. پیش بینی صدرصدی هیچ رویدادی امکان پذیر نیست حتی اگر یک فیزیکدان کامل باشید و بتوانید بر روی امور و رویداد های درونی یا بیرونی تسلط داشته باشید. پس احتمالات در دنیای ما حرف اول را نسبت به تعیین قطعی و دقیق هر چیزی، می زند.

اراده، مهمترین دستاوردی بود که از تحقیقات و داده های مربوط به میدان کوانتومی و تغییرات دیدگاه های فیزیکدانان جهان به وجود آمد. مقوله هایی مثل تصادف یا شانس در این میان فرصت نقش آفرینی داشتند حال آنکه دیدگاه جبرگرایی در یک چارچوب کلی همه چیز را غیر تصادفی عنوان می کرد.

هوش برتر کیهانی

به کار گرفتن عملیات مغز برای تغییرات زندگی

با توجه به عدم وجود یک چارچوب کلی و از قبل تعیین شده، ذهن کوانتومی که تحت تاثیر میدان کوانتومی است بهتر می تواند به شما کمک کند تا برای قوی تر شدن اراده ی آزاد خود و رهایی از قوانین دست و پا گیر که زندگی تان را مختل کرده یا موفقیت شما را از بین می برند، تصمیم گیری کنید. ذهن کوانتومی شما به شما اجازه می دهد تا آگاهانه تر عمل کنید و موفقیت را مانند مومی در دستان خود داشته باشید.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا حوزه های مرتبط هستید، می توانید در سایت سکوی پرتاب، به آگاهی بیشتری از قوانین فیزیک و تاثیر آن در زندگی تان پی ببرید. شما همچنین می توانید با تهیه کتابهای صوتی، راه خود را هموار تر کنید. برای آگاه تر شدن در زندگی، با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران