سبد خرید
جو دیسپنزا و تغییر باور ذهنی

معرفی کتاب های جودیسپنزا

جو دیسپنزا و تغییر باور ذهنی

جودیسپنزا باور دارد که یکی از راههای رسیدن به موفقیت تغییر باورهای ذهنی است. فرد برای بهبود زندگی خود باید اطلاعات قدیمی را دور بریزد و اطلاعات جدید کسب کند. دکتر جو معتقد است که افکار بر زندگی بسیار موثر می باشد. شما با خواندن کتاب های جودیسپنزا می توانید تصویر ذهنی خود را به واقعیت زندگی تبدیل کنید. شما می توانید با آموختن راه های تغییر باورذهنی افکار ذهن خود را بهبود بخشید. کتاب های جودیسپنزا راه های موثری در اختیار شما قرار می دهند.

جودیسپنزا

کتاب های جودیسپنزا

یکی از کتاب های معروف و موثر بر تغییر باورهای ذهنی جودیسپنزا ماورای طبیعی شدن است. این کتاب با ارائه راه های تغییر باورهای ذهنی به شما کمک خواهد کرد تا سریعتر به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. شما با شناختن راه های تغییر باور می توانید زندگی خود را متحول کنید و به آنچه که می خواهید برسید. تغییر باورهای ذهنی نقطه آغازی برای از بین بردن اضطراب، آزاد کردن توانایی ها و برنامه ریزی ذهن می باشد.

زمانی که این حقیقت را بپذیرید که می توانید به تمام خواسته های خود دست پیدا کنید شک نکنید که در کره زمین چیزی وجود نخواهد داشت که شما مالک آن نباشید. به یاد داشته باشید که تنها محدودیت برای شما محدودیت هایی است که با افکار، باور و احساسات خود ایجاد کرده‌اید. شما با تغییر باورهای ذهنی می توانید سرنوشت خود را تغییر دهید. شما با آموختن راه های تغییر باورها می توانید حقایق وجودی تان را دریابید اگر این حقایق را از صمیم قلب بپذیرید شما می توانید به موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. شما با تغییر باورهای غلط و رسیدن به موفقیت لایق بهترین ها خواهید بود.

کتاب صوتی شکست عادت های کهنه

ماورای طبیعی شدن

کتاب های جو دیسپنزا با ارائه راه های تغییر باور به شما کمک خواهند کرد تا بهتر بتوانید باورهای ذهن خود را به راحتی تغییر دهید. ماورای طبیعی شدن یک کتاب صوتی است. شما با گوش دادن به این کتاب صوتی راحت تر می توانید باورهای ذهن خود را تغییر دهید. شما با یادگیری روش های تغییر باورهای ذهنی می توانید خود را از باتلاق نجات دهید. این را باور داشته باشید که مسئول زندگی و رسیدن به اهداف خود فقط خود شما هستید.

شما با آموختن روش های صحیح می توانید مهارت ها و توانایی های خود را کشف کنید. در اینصورت شما می توانید بر باورهای غلط خود غلبه کنید. با خواندن کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن می توانید روش های تغییر باور را یاد بگیرید و باورهای غلط خود را دور بریزید. این کتاب با صدای دلنشین امیر سیاهی تاثیر بسیار زیادی بر روح و افکار شما خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران