سبد خرید
تسلط بر ضمیر ناخودآگاه

معرفی روش های تسلط بر ضمیر ناخودآگاه

تسلط بر ضمیر ناخودآگاه یکی از راههای رسیدن به موفقیت است. شما با تصویرسازی ذهنی می‌توانید ضمیر ناخودآگاه خود را هدایت کنید. موفق ترین افراد کسانی هستند که ذهن مثبتی دارند. ذهن ناهوشیار همانند یک صندوقچه می باشد که تمام اتفاقات زندگی ما را درون خود جای داده است. در واقع این صندوقچه مخزن اسرار احساسات، آرزوها و خاطرات ما می باشد که از آن بی خبر هستیم.

این مخزن اسرار بر تصمیم گیری های ما بسیار تاثیر می گذارد. بنابراین برای موفقیت در زندگی باید کنترل ذهن ناخودآگاه خود را به دست بگیرید. ناخودآگاه ذهن در واقع ذهن احساسی شما است. اما ذهن خودآگاه همان منطق شما می باشد. به عبارت دیگر شما با ذهن خودآگاه فکر می‌کنید اما با  ناخودآگاه ذهن احساس می کنید.

معرفی روش های تسلط بر ضمیر ناخودآگاه

راه های تسلط بر ضمیر ناخودآگاه

انسان با تسلط بر ضمیر ناخودآگاه می تواند به طور فوق‌العاده قدرتمند شود. ضمیر ناخودآگاه ۹۰ درصد ذهن انسان را در بر گرفته است. برای رسیدن به موفقیت در زندگی باید قدرت ضمیر ناخوداگاه خود را باور کنید و به دنبال آن زمزمه ها و نجواهای مثبتی با آن داشته باشید. یکی از راه های تسلط بر ضمیر ناخودآگاه این است که در هر لحظه مراقب خود باشید. شما باید بدانید که ضمیر ناخودآگاه چه سیگنال هایی را از طریق حواس پنجگانه دریافت می کند. شما با تغییر باورهای ذهنی و استفاده از جملات تاکیدی مثبت می توانید قدرت ضمیر ناخودآگاه خود را افزایش دهید.

تصویرسازی ذهنی

شما با کنترل تخیل خود و دخیل کردن حواس پنجگانه در آن می توانید به تصویرسازی ذهنی مناسب برسید. برای رسیدن به تصویرسازی باید سلول های مغزی موظف به ساختن تصویر را تقویت کنید. یکی از راههای رسیدن به موفقیت این است که افکار مثبت ذهن خود را پرورش دهید. موفق ترین انسان ها کسانی هستند که ذهن مثبتی دارند. انسان با قدرت ناخودآگاه ذهن می تواند هر کاری را انجام دهد. افرادی که آگاه زندگی می کنند به راحتی می توانند افکار زندگی خود را در دست بگیرند.

شما برای این کار نیاز به تمرین های استاندارد دارید. کتاب های جودیسپنزا بهترین راه های تغییر باورهای ذهنی و تقویت تصویرسازی ذهنی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از کتاب های معروف جو دیسپنزا که در تقویت تصویرسازی موثر است کتاب ماورای طبیعی شدن می باشد. شما با خواندن کتاب ماورای طبیعی شدن با انواع تصویرسازی ذهنی آشنا خواهید شد. در این کتاب با تمرین و تکرار روش های موثر تقویت تصویرسازی می توانید به تسلط بر ضمیر ناخودآگاه دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران