سبد خرید
استحاله ثروت

معرفی استحاله ثروت به عنوان راهی موثر جهت رسیدن به موفقیت در زندگی

استحاله برای ثروتمند شدن

استحاله ثروت به معنای رسیدن به ثروت از طریق تغییر باورهای ذهنی است. استحاله برای ثروتمند شدن یک اصطلاح می باشد. افراد با استحاله می توانند به موفقیت در زندگی دست پیدا کنند. استحاله به معنای تغییر و تبدیل انرژی از شکلی به شکل دیگر است. نیروی جنسی یکی از قدرتمند ترین امیال بشر می باشد. افراد به دلیل دارا بودن نیروی جنسی تحریک می شوند.

در نتیجه این تحریک فرد می تواند به اراده، پشتکار، تخیل، ذکاوت، شهامت و خلاقیتی غیر قابل باور دست پیدا می کند. از طرفی نیروی جنسی قدرت بسیار بالایی دارد. زمانیکه فرد این میل طبیعی را به سایر مسیرها هدایت کند می تواند در مدت زمان کوتاه به موفقیت در زندگی دست پیدا کند.

انسان موفق با تغییر باورهای ذهنی می تواند امیال طبیعی خود را در جهت های دیگر از قبیل شغل، ادبیات، هنر، کار آفرینی و پولدار شدن سوق دهد. به بیان ساده تر فرد از قدرت نیروی جنسی برای سایر اهداف خود استفاده کند.

استحاله ثروت

استحاله ثروت و راه های محرک ذهنی

محرک ذهنی سبب افزایش ارتعاشات فکر به صورت موقت و یا دائم می شود. ابتدا باید لیستی از محرک های طبیعی را تهیه کنید. بهتر است محرک هایی که بیشترین تاثیر را بر شما دارند در لیست آورده شوند.

شما باید بنویسید که چگونه از این محرک های طبیعی برای رسیدن به موفقیت در زندگی استفاده کنید. میل جنسی یکی از موثرترین محرک های ذهن است که ارتعاشات آن را چندین برابر افزایش می دهد. شما با استفاده از نیروی جنسی می توانید چرخ های فعالیت فیزیکی را به حرکت درآورید. شما با بکارگیری اراده و استفاده از استحاله نیروی جنسی می توانید به هدف خود برسید.

شما با استحاله نیروی جنسی می توانید از فقر به ثروت دست پیدا کنید. اکثر ثروتمندان دنیا از استحاله ثروت مطلع هستند. شما با استفاده صحیح نیروی جنسی می توانید موفقیت های بزرگی در زندگی به دست آورید. از طرفی در فرهنگ ما جنسیت و نیروی جنسی را کم اهمیت جلوه می دهند.

موفقیت در زندگی

کتاب های جو دیسپنزا برای تغییر باورهای ذهنی

اکثر افراد به رابطه جنسی با دو هدف لذت و یا بچه دارشدن فکر می کنند. در حالیکه انرژی جنسی از ظرفیت بسیار بالایی جهت رسیدن به اهداف ما و موفقیت در زندگی برخوردار است. از دیگر راه های رسیدن به استحاله ثروت تغییر باورهای ذهنی از طریق برنامه ریزی ذهن می باشد. کتاب های جو دیسپنزا برای تغییر باورهای ذهنی راهکارهای عالی در اختیار شما قرار می دهند. شما با خواندن این کتاب های صوتی می توانید راهکارهای عالی در جهت رسیدن به استحاله ثروت یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران