سبد خرید
مراقبه و مدیتیشن، دنیای درونی

راهیابی به دنیای درونی انسان با مراقبه و مدیتیشن

راهیابی به دنیای درونی انسان با مراقبه و مدیتیشن:

انسان موجود خارق العاده ای است که دارای دنیای درونی ویژه ای می باشد. این موجود قدرتمند با باور داشتن قدرت و نیروی خود می تواند کار های شگفت انگیزی را انجام دهد. از جمله مهم ترین کارهایی که او می ‌تواند انجام دهد دوری از حوادث بد است. پیش ‌بینی کردن حوادث اگر به صورت خوشبینانه باشد، مسلماً رویداد های خوشی نیز اتفاق خواهد افتاد. چرا که افکار شما دارای انرژی و قدرت هستند.

با تغییر باور های درونی خود می توانید زندگی رو به رشد و تعالی را برای خود رقم بزنید. دنیای درونی انسان بسته به افکار عقاید، باور ها و نیات شما می باشد. به طور کلی انسان دارای دنیای بیرونی و دنیای درونی می باشد. دنیای بیرونی آن چیزی است که کاملاً قابل مشاهده و مشهود است. اما دنیای درونی انسان کاملاً پنهان می باشد.

شما می توانید با تقویت انرژی درونی خود کار های شگفت انگیزی را انجام دهید. اما اکثر افراد دارای دنیای درونی و افکار منفی می باشند. شما می توانید با تغییر دنیای درون خود از روی دادن اتفاقات بد جلوگیری کنید.

انرژی درونی انسان بسیار بالا بوده از این رو این انرژی را در راستای افکار مثبت به کار ببرید و از هرگونه خرافه گری و ایجاد انرژی و حس های منفی در خود جلوگیری کنید. اگر چه عوامل بیرونی عامل مهمی هستند که می‌ توانند باعث شوند شما در دنیای درونی خود دچار مشکل شوید اما با تقویت انرژی درون انسان و به کارگیری یک سری راه حل ها می توان یک دنیای زیبای درونی برای خود رقم زد.

مراقبه و مدیتیشن، دنیای درونی

مراقبه و مدیتیشن چیست:

مراقبه و مدیتیشن نیز خیلی وقت است در جهان روی کار آمده و خواص آن را برخی از اندیشمندان کشف نموده اند. اما چیزی که باعث مراقبه و مدیتیشن می شود افکار ذهنی شما هستند. برای به کارگیری مراقبه امروز خود کافی است که چند دقیقه آرام در جایی بنشینید و روز خود را با یک مدیتیشن آغاز کنید. بهتر است که هر روز در یک ساعت خاص مدیتیشن را انجام دهید. مهم نیست که این عمل را درست انجام می دهید یا به اشتباه. شما با تکرار و تمرین مراقبه عرفانی می توانید در آن تخصص کافی را به مرور زمان به دست آورید.

در واقع مراقبه نفس به معنای خویشتن داری می باشد. شما می توانید با آموزش مراقبه، نفس خود را تقویت ساخته و از هرگونه بدی به دور سازید. دین اسلام و سایر دین هایی که پایه و اساس آن ها یکتاپرستی است، شما را همواره به مراقبه عرفانی و مراقبه نفس دعوت می کنند. اگر چه نوع بیان آن ها متفاوت است اما هدف اصلی آن ها، تعالی  شما می باشد.

در قرآن کریم از مراقبه نفس با اصطلاح (واتقوالله) یاد شده، این در حالی است که در کتاب اوستا پیامبر زرتشتی ها از آن با عنوان گفتار نیک، پندار نیک، کردار نیک یاد شده است. اگر چه همه ادیان به زبان های مختلف مراقبه عرفانی و مراقبه نفس را بیان نمودند. اما هدف اصلی آن ها دستیابی انسان به مراقبه و مدیتیشن است.

مراقبه و مدیتیشن، دنیای درونی

نحوه انجام مراقبه و مدیتیشن:

برای انجام مدیتیشن ابتدا باید به احساسات خود توجه کنید. احساس شما خسته باشد یا شاد، آرام باشد یا منقبض مهم نیست، تنها کافی است که آن را بشناسید. سپس چندین نفس عمیق بکشید. اگر در این مسیر تمرکز خود را از دست دادید، به سرعت آن را بازیابید و دوباره به مسیر پیشرو برگردید. به تمامی اتفاقاتی که در اطراف شما می افتد و یا اتفاقات گذشته و پیش رو کاملا دوستانه و مثبت اندیشانه نگاه کنید.

مراقبه و مدیتیشن می ‌تواند به به پاکسازی ضمیر ناخودآگاه شما نیز کمک کند. پس از آن سعی کنید افکار بد را از ذهن خود دور کنید. سعی کنید با خود و با اطرافیان خود مهربان باشید و تمام انرژی های درونی خود را از منفی به مثبت مبدل گردانید. به انرژی موجود در اطراف شما که حاصل از نور و روشنایی می باشد و حتی ناشی از صداهای آرام و دل انگیز مثل صدای گنجشکان است، توجه کنید. آن ها را را به خوبی درک کنید. سپس با خود عهد ببندید که به مراقبه و مدیتیشن متعهد هستید و حتی اگر برای یک ماه هم که شده آن را هر روز در ساعتی خاص انجام خواهید داد.

مدیتیشن کردن اگرچه این روز ها چندان رایج نیست اما مسلماً در سال های آینده در برنامه روزانه همه افراد قرار خواهد گرفت.

بعد از این که مراقبه و مدیتیشن را انجام دادید لبخند بزنید و احساس رضایت کنید. البته احساس رضایتی که برای شما به وجود می آید تراوش شده از احساسات درونیتان می باشد نه یک حس تلقینی. انسان دارای روحی بسیار قدرتمند است اما این روح  قدرتمند تنها نیاز دارد که آموزش ببیند و تمرین کند تا قدرت اصلی خویش را به دست آورد. در غیر این صورت با انجام اعمال ناشایست ممکن است روز به روز قدرت وافر انسانی اش زیر سوال رفته و تنزل پیدا کند.

نحوه انجام مراقبه و مدیتیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران