سبد خرید
قدرت باور

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

نیروهای فوق العاده قدرتمندی در طبیعت وجود دارند که باورهای انسان را شکل می دهند. شاید به همین دلیل است که هرچه باور قوی تری نسبت به یک موضوع داشته باشید، احتمال وقوع آن در زندگی شما بیشتر می شود. افراد بسیار زیادی وجود دارند که به قدرت باور اعتقادی ندارند، اما به وضوح تاثیرات آن را در زندگی خود مشاهده می نمایند. دلیل تردید اکثر این افراد دور بودن شرایط فعلی آن ها از شرایطی است که برای دستیابی به خواسته هایشان نیاز دارند.

در صورتی که خداوند بی همتا این جهان را پر از ثروت و فراوانی خلق نموده است. بنابراین اگر تمامی انسان های روی کره زمین، از ثروت و دارایی بی نیاز شوند، باز هم ثروت های این جهان به پایان نخواهد رسید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با اهرمی به نام قدرت باور آشنا کنیم که، شما را به سمت آرزوهایتان هدایت خواهد کرد.

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

تغییر ذهنیت برای رسیدن به خواسته ها

امروزه به طور قاطعانه ثابت شده است که هیچ چیز غیر ممکنی در این دنیا وجود ندارد. بنابراین احتمال اینکه شما به خواسته های دورتان برسید، نیز به هیچ عنوان غیر ممکن نیست. کافی است شما باور داشته باشید که به خواسته هایتان می رسید و راه رسیدن به آن ها را دنبال کنید. متاسفانه یکی از اصلی ترین موانع رسیدن انسان ها به خواسته هایشان، باورهای محدود کننده هستند. این باورها همان صداهایی می باشند که دائما در ذهن شما می گویند: ” به خواسته هایتان نمی رسید”، ” توانایی رسیدن به خواسته هایتان را ندارید”، ” آرزوهایتان دست نیافتنی هستند”، ” ممکن نیست شما به خواسته خود دست پیدا کنید” و …

بنابراین برای استفاده از قدرت باور به منظور رسیدن به آرزوهایتان، ابتدا باید ذهنیت خود را تغییر دهید و باورهای محدود کننده را از بین ببرید. شاید تغییر ذهنیت در ابتدا کار دشواری باشد، اما به هیچ عنوان غیر ممکن نیست. تنها کافی است از تکنیک ها و تمرینات تغییر باور استفاده کنید، تا بتوانید باورهای مثبت را جایگزین باورهای محدود کننده نمایید. پیش از آنکه بخواهید برای تغییر دادن باورهای خود اقدام کنید.

بهتر است در ابتدا به خودشناسی بپردازید. زیرا ممکن است خواسته های شما کاملا متضاد با شخصیت، روحیات و احساسات شما باشند. بنابراین زمانی که به آن ها دست پیدا می کنید، احساس خوشبختی و موفقیت نخواهید داشت. بنابراین بهتر است در ابتدا احساسات، علایق، روحیات، استعدادها و مهارت های خود را شناسایی نمایید. سپس با توجه به آن ها از قدرت باور برای رسیدن به موفقیت در زندگی استفاده نمایید.

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

دستیابی به خواسته ها با قدرت باور

یکی از مهم ترین اصولی که برای استفاده از قدرت باور در دستیابی به خواسته ها باید به آن توجه نمایید، انرژی مثبت درونی شما است. به طور مثال اگر خواسته شما دستیابی به ثروت فراوان است. نمی توانید زمانی که نسبت به پول احساس بدی دارید، به این باور دست پیدا کنید که ثروتمند خواهید شد. برای درک بهتر تصور کنید که می خواهید  ثروتمند شوید. اما زمانی که پولی در اختیار دارید، دائما به این فکر می کنید که “پول چه ارزشی داره، مثل چرک کف دست می مونه.

کل این پول رو میشه تو چند دقیقه خرج کرد و نهایتا باهاش بدهی ها رو کم کنیم” به جملاتی که خواندید دقت کردید؟ تمامی این جملات بار معنایی منفی داشتن و تمام سعی خود را کردند که شما را به این باور برسانند که پول و ثروت هیچ گونه ارزشی ندارد.  بنابراین در ابتدا نیاز است تا ذهنیت خود را تغییر دهید و از تفکرات مثبت استفاده نمایید. به طور مثال ” خدا رو شکر این ماه با حقوقم تونستم بدهی هامو تسویه کنم. خدا رو شکر این ماه حقوقم برکت داشت تونستم بخشی از اون رو پس انداز کنم و … “

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

تکنیک های موثر در تغییر باورهای ذهنی

قطعا به یکباره نمی توانید باورهای منفی خود را از بین ببرید و باورهای جدید را جایگزین آن ها کنید. بنابراین از مهم ترین سوالاتی که در رابطه با قدرت باور و نحوه استفاده از آن برای رسیدن به آرزوها ایجاد می شود، این است که چگونه می شود باورهای قدیمی را از بین برد؟ به همین دلیل در ادامه شما را با چند تکنیک بسیار مهم و کاربردی برای شکست عادت های کهنه، آشنا خواهیم نمود.

  • بنویسید

    یکی از بهترین و موثرترین روش های استفاده از قدرت باور و تغییر باورهای منفی، نوشتن خواسته هایتان است. زمانی که خواسته های خود را با جزئیات و با احساس رضایت می نویسید، تاثیر آن را در ساخت باورهای جدید لمس خواهید نمود. با توجه به انرژی دریافتی قدرت باور در دنیا، مشخص شده است که نوشتن می تواند انرژی مثبت شما را نسبت به خواسته هایتان چند برابر نماید. فراموش نکنید که انرژی شما تاثیر فوق العاده زیادی در تغییر باورهایتان دارد. بنابراین هنگام نوشتن خواسته هایتان تصور کنید که به آن دست پیدا کرده اید و میزان رضایت و لذت آن لحظه را در ذهنتان مجسم کنید.

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

  • از جملات و عبارات مثبت استفاده نمایید

    از دیگر تمریناتی که می تواند قدرت باور شما را افزایش دهد و باورهای منفی و محدود کننده را از بین ببرد، تکرار نمودن جملات مثبت و تاکیدی است. برچسب های منفی و غلط را از روی خودتان بکنید. اگر جزو افرادی هستید که در جمع دائما می گوید که ” من فرد بدشانسی هستم”، ” من کجا و ………… ( پول، خانه، ماشین و …) کجا”، ” من اگه شانس داشتم …………..” و جملاتی با این ساختار، بهتر است بدانید که این طرز بیان قدرت باور منفی و محدود کننده شما را افزایش می دهد و شکست های پی در پی را برای شما رقم می زند. از یاد نبرید که قدرت باور به دو بخش باورهای محدود کننده و باورهای یاری دهنده تقسیم بندی می شود. این شما هستید که تعیین می کنید کدام بخش از قدرت باور مسیر زندگی شما را مشخص نماید.

  • برای دیگران غم و شکست درخواست نکنید

    از دیگر تکنیک هایی که انرژی مثبت را در ذهن شما افزایش می دهد و به باورهای یاری دهنده شما کمک می نماید تا باورهای محدود کننده را از بین ببرند، خیر و خوشی خواستن برای دیگران است. زمانی که دائما منتظر هستید تا ناراحتی یک یا چند فرد دیگر را ببینید. یا اینکه از شکست آن ها احساس خوشحالی می کنید، نمی توانید خیر و برکت را وارد زندگی خود کنید. به همین دلیل است که از تمرینات موثر در تغییر باورهای منفی، شکرگزاری و درخواست اتفاقات خوب در زندگی دیگران است.

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

توصیه های سایت سکوی پرتاب برای استفاده از قدرت باور در زندگی

همانطور که گفته شد برای استفاده از قدرت باور ابتدا باید باورهای منفی خود را تغییر دهید. اما نکته قابل توجه این است که چگونه می توان از قدرت باور برای رسیدن به خواسته ها و آرزوها استفاده نمود. از موثرترین راههای رسیدن به موفقیت در زندگی با استفاده از قدرت باور می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استفاده از کتاب های مرتبط

    یکی از بهترین راهکارهای استفاده از قدرت باور برای رسیدن به خواسته ها، خواندن کتاب هایی است در رابطه با قدرت باور نوشته شده اند. این کتاب ها حاصل تجربه و تحقیقات چندین ساله نویسندگان آن ها است. که به شما کمک می نمایند تا قدرت باور را بهتر بشناسید و بتوانید از آن به بهترین نحو در زندگی خود استفاده نمایید. کتاب های شکست باورهای کهنه، قدرت باور و ماورای طبیعی شدن به نویسندگی جو دیسپنزا از جمله کتاب های موثری هستند که می توانند به شما کمک نمایند تا با استفاده از این قدرت به خواسته هایتان دست پیدا کنید.

پیشنهاد سایت سکوی پرتاب:

کتاب صوتی قدرت باور از جو دیسپنزا

  • درک قدرت شکرگزاری

    از دیگر راهکارهای موثر در تقویت قدرت باور استفاده نمودن از قدرت شکرگزاری است. به هیچ عنوان این قدرت را دست کم نگیرید. زیرا انرژی مثبت ناشی از شکرگزاری بسیار زیاد است و به راحتی می توانید بازتاب آن را در زندگی خود مشاهده نمایید. از طرفی انرژی های منفی و افکار مسموم را از ذهن شما پاک می نماید. شکرگزاری به شما کمک می نماید تا احساس بهتری نسبت به خود و زندگی داشته باشید و ایمان قوی تری پیدا کنید. که در نهایت باورهای مثبت و سازنده ای را در زندگی شما ایجاد می نماید.

قدرت باور یک اهرم قوی برای رسیدن به آرزوها

  • دوری از هر آنچه دارای انرژی منفی است

    افرادی را دیده اید که دائما از دنیا، زندگی و … گله می کنند؟ کسانی که وقتی می شنوند که دوست دارید کاری را انجام دهید و به شما می گویند که نمی توانید؟ این افراد را انسان های سمی می گویند. زیرا انرژی آن ها کاملا منفی است و سعی می کنند این انرژی منفی را به شما نیز منتقل نمایند. بنابراین اگر می خواهید باورهای منفی را از بین ببرید و با استفاده از قدرت باور به خواسته هایتان دست پیدا کنید، بهتر است از این افراد دوری کنید.

علاوه بر این افراد ممکن است وسایل و یا مکان هایی نیز وجود داشته باشند که هنگام مواجه شدن با آن ها انرژی منفی دریافت نمایید. این وسایل و مکان ها نیز سمی می باشند و می توانند باورهای منفی و محدود کننده ای در شما ایجاد کنند. به همین دلیل بهتر است از آن ها نیز دوری نمایید. تا بتوانید با انرژی مثبت و احساس بهتری باورهای خود را بسازید و از آن ها برای رسیدن به آرزوهایتان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران