سبد خرید
عامل موفقیت در زندگی

عامل موفقیت در زندگی چیست؟

خودت رو باور داشته باش

عامل موفقیت در زندگی باور داشتن خود است. یکی از افرادی که با تغییر باورهای خود توانست به موفقیت دست پیدا کند جو دیسپنزا می باشد. جو دیسپنزا در سال ۱۹۶۳ متولد شده است. جو در گذشته به دلیل تصادف وحشتناک و شکستن مهره های کمرش قادر به راه رفتن نبود. جو دیسپنزا باور داشت که انسان جزء شگفتی های جهان است. به همین دلیل تسلیم نشد و با کمک قدرت ذهن خود توانست بهبود پیدا کند.

او معتقد است که بیماری های جسم ناشی از بیماری های روح است. زمانی که او در بیمارستان بستری شد به دلیل شکستن چند استخوان از کمرش قادر به راه رفتن نبود و پزشکان اصرار داشتن که جو جراحی کند. اما جو دیسپنزا با به کارگیری قدرت باور و اراده خود توانست سلامتی اش را به دست آورد. جو پس از این اتفاق تصمیم گرفت واقعیت بیشتری را کشف کند و راز های کیهانی و قدرت باور را به همه افراد جهان بشناساند. دکتر جو با آزمایش های مختلف توانست آثار با ارزشی را خلق کند.

(عامل موفقیت در زندگی)

آشنایی با عامل موفقیت در زندگی

جو دیسپنزا معتقد است زمانی می‌توانید زندگی بهتری را برای خود خلق کنید که ابتدا خود را باور داشته باشید و به خود ارزش دهید. در واقع عامل موفقیت در زندگی به افکار شخص بستگی دارد. برای ایجاد شرایط مثبت شما باید کارهایی را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید. شما باید اطلاعات قدیمی خود را دور بریزید و اطلاعات جدید را تست کنید. فرآیند فکر کردن شما بر روی زندگی بسیار موثر است.

دکتر جو با انجام آزمایش های مختلف ثابت کرده است که تصویر های ذهنی به واقعیت های زندگی تبدیل می شوند. با توصیه های دکتر جو راه های رسیدن به موفقیت برای شما هموار خواهد شد. شما با خواندن کتابهای جو دیسپنزا می توانید باورهای خود را تغییر دهید. کتابهای جو دیسپنزا با معرفی راه های رسیدن به موفقیت تاثیر شگفتی بر موفقیت شما خواهند داشت.

(عامل موفقیت در زندگی)

از کتاب های با ارزش جو دیسپنزا می توان به شکست عادت های کهنه، شکست عادت های کهنه، کمال ذهن، از ذهن تا ماده و ماورای طبیعی شدن اشاره کرد. یک عامل موفقیت در زندگی این است که رفتارهای خود را دقیق تر بشناسید. از راه های رسیدن به موفقیت کنار گذاشتن عادت های کهنه و خلق رفتارهای جدید است. برای این کار باید مغزتان را از شرطی شدن دور کنید و جرات انجام کارهای جدید را در خود ایجاد کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران