سبد خرید
ذهن‌ های خلاق و ایده پردازی ذهن

ذهن‌ های خلاق و ایده پردازی ذهن و چگونگی دست یابی به آن ها

ذهن‌ های خلاق و چگونگی دست یابی به آن ها

ذهن‌ های خلاق و ایده پردازی ذهن در این مقاله می ‌خواهیم در این رابطه توضیح دهیم. به طور کلی برخی از افراد فکر می‌ کنند که خلاق شدن ذهن به مرور زمان صورت نمی گیرد. لذا یک عامل موروثی و خدادادی می ‌باشد که از ابتدا همراه با یک فرد است. توجه داشته باشید این تصور کاملاً غلط می باشد. خلاقیت ذهن برتر اصلا وجود ندارد. شما بایستی خود خلاقیت ذهن را ایجاد نمایید.

ذهن‌ های خلاق همواره ساخته تمرین های سخت و دشوار صاحبان آن ها هستند. لذا شما با پرورش ذهن خلاق خود می توانید خلاق شدن ذهن بیشتری را تجربه کنید. پرورش قدرت خلاقیت نیاز به تمرین و مراحل خاصی دارد.

همچنین بایستی با استفاده از روش‌ های مخصوص به تقویت ذهن خود بپردازید. مهم ترین راهی که شما می توانید ذهن های خلاق را ایجاد نمایید، خواندن کتاب های مرتبط است. در واقع نویسندگان دارای ذهن های خلاق هستند که می‌ توانند کلمات را با چیدمانی خاص در کنار هم قرار دهند. همچنین نویسندگان معتبر و مهم دارای تجربیات بسیار زیادی بوده و این تجربه ها هستند که می توانند آن ها را در راه خلاق شدن و نویسندگی یاری دهند. شما نیز برای پرورش ذهن های خلاق بایستی کتاب های معروف و معتبر جهانی را مطالعه نمایید.

ذهن‌ های خلاق

معرفی سایت برای پرورش ذهن های خلاق

ما به شما یک سایت بسیار مفید و کاربردی را معرفی می نماییم تا بتوانید با مراجعه به این سایت، به کتاب‌ های دست نیافتنی و پر محتوا دست پیدا کنید. این سایت سکوی پرتاب نام دارد.

در سایت سکوی پرتاب محتوا گذاران کتاب ‌هایی را ترجمه نموده و به صورت فایل صوتی و فایل تایپی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. جالب است بدانید که ترجمه کتاب های بیگانه کاری بسیار دشوار و هزینه ‌بر است اما در سایت سکوی پرتاب خرید کتاب با قیمت بسیار پایینی صورت می گیرد. لذا اگر شما نیز به فکر پرورش ذهن های خلاق هستید می توانید به سایت سطح پرتاب مراجعه نموده و به خرید و دانلود کتاب های مفید و آموزنده بپردازید.

اهمیت و بررسی ایده پردازی ذهن و پرورش ذهن های خلاق:

 ایده پردازی ذهن می تواند راه حل مناسبی برای پرورش ذهن باشد. مغز افراد خلاق هیچ گونه تفاوتی با مغز سایر افراد دیگر ندارد. چرا که تنها آن ها با تلاش و کوشش توانستند خلاقیت مغز خود را افزایش دهند. افزایش خلاقیت مغز تنها با تمرین های فکری آن هم به صورت مداوم صورت می پذیرد. راه های افزایش خلاقیت در کتاب های معتبر و معروف موجود در سایت سکوی پرتاب وجود دارد.

لذا یکی از راه های افزایش خلاقیت را در این کتاب ها بازی افزایش خلاقیت می دانند. جالب است بدانید که بازی های فکری موجود در لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی موبایل نیز اگر درست انتخاب شوند می توانند تاثیر زیادی بر ایده پردازی ذهن شما داشته باشند. اما شما به تنهایی نمی توانید مناسب بودن این بازی ها را تشخیص دهید.

ایده پردازی ذهن

مطالعه کتاب های پرمحتوا برای قدرت ایده پردازی

لذا مطالعه کتاب های مفید در سایت سکوی پرتاب می تواند راه حل بسیار مناسبی برای انتخاب این نوع بازی ‌ها باشد. از طرف دیگر ایده پردازی ذهن به مرور زمان صورت می گیرد. لذا اگر شما به مطالعه این کتاب ها پرداختید نباید انتظار داشته باشید که یکباره ایده پردازی ذهن شما صورت گیرد. بلکه بایستی صبر داشته باشید و تمرینات خود را به طور مداوم انجام دهید تا به هدف نهایی خود برسید. مغز افراد خلاق تنها با تمرین و تکرار آن ها ایجاد شده است، لذا حتی ژنتیک افراد نیز نمی تواند به روی خلاقیت ذهن ها تاثیرگذار باشد.

خلاقیت امری اکتسابی است که شما خود نیز می توانید به آن دست یابید. به همین منظور است که دانشمندان توصیه می کنند از همان کودکی ذهن فرزندان خود را پرورش دهید تا در آینده آن ها ذهن‌ های خلاق داشته باشند.

متاسفانه در رابطه با این موضوعات کتاب‌ های بسیاری نگارش شده است اما خواندن و مطالعه برخی از کتاب‌ها کاملاً بی فایده است. به همین جهت سکوی پرتاب با تلاش ‌های بی ‌وقفه خود سعی می کند که کتاب های مفید و حائز اهمیت را در سایت خود ارائه دهد. لذا این سایت از ارائه کتاب ‌های بیهوده که تنها وقتی افراد و انسان ها را می گیرند، خودداری و امتناع می نماید. پس شما در زمان خرید کتاب های صوتی و کتاب های تایپی از این سایت دیگر نگران تلف کردن پول و زمان خود نیستید.

ذهن های خلاق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران