سبد خرید
تغییر فکر و نگرش

تغییر فکر و نگرش؛ چگونه ذهن بر پیرامون ما تاثیر می‌گذارد؟

تغییر فکر و نگرش به آسانی به دست نمی آید؛ انجام این کار محصول مدت ها اختصاص وقت و انرژی و کسب اطلاعات درست است که منجر به بهبود شرایط زندگی، تغییر فکر منفی به مثبت می شود و زندگی شما را متحول می کند. اگر بدانید که کلیه رویه های تغییر فکر و زندگی تان به ذهن تان وابسته هستند، بهتر می توانید با آن ارتباط برقرار کنید؛ همانطور که غذای آلوده و تاریخ مصرف گذشته یا غیر سالم نمی خورید تا به بدنتان آسیب وارد نکنید، ذهنتان هم به افکار و اطلاعات سالم و درست نیاز  دارد تا بتواند به برتر شدن و تغییر زندگی تان کمک کند؛ به همین سادگی!

ما در این مطلب از سکوی پرتاب، ذهن شما را برای تغییر فکر و نگرش موتوری فعال و خستگی ناپذیر برای یک صدم ثانیه در نظر میگیریم که می تواند روی فکر مثبت و تغییر زندگیتان تاثیر گذار باشد (که قطعا اینطور است).

اکثریت و کل فهوای موجود محتوای این مطلب با تکیه بر کتاب شکست عادتهای کهنه دکتر جو دیسپنزا به رشته تحریر در آمده‌اند. برای اینکه از اطلاعات بیشتر در این اثر ارزشمند بهره مند شوید می توانید کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه را از طریق همین سایت تهیه نمایید.

برای آشنایی بیشتر بخوانیدکتاب شکست عادت های کهنه

تغییر فکر و نگرش

تغییر فکر و نگرش و غلبه بر محیط

فکر هایتان می توانند روی دنیای بیرون تاثیر بگذارند، و به این شیوه تغییر فکر و نگرش رقم زده شود، چرا که این فکر ها هستند که به عنوان سوختی برای تغییر حرکت و انتخاب هایتان در زندگی عمل می کنند. برای تغییر فکر و زندگی باید افکارتان را تغییر دهید و تا زمانی که اقدام به تغییر فکر و نگرش نکنید، عملا هیچ تحولی رخ نخواهد داد. شاید این جمله بسیار دور از ذهن برسد که ذهن بر روی زندگی و اعمال بیرونی می تواند اثر گذار باشد، اما باید به تجربیات و وجود خودتان اعتماد داشته باشید.

به گفته دکتر جو دیسپنزا، تا وقتی افکار و احساسات تان در همان عوالم قبلی یا دنیایی که سالهاست در آن زندگی می کنید، باقی مانده باشد، واقعیت هم چیزی نیست مگر تکرار ِدائم ِ هر آنچه برایتان از قبل رخ می داده است؛

ذکر این نکته ضروری است که اشاره مستقیم در اینجا به آن تغییراتی است که به زندگی شخصی شما وابسته هستند و می توانید در آنها دخل و تصرف داشته باشید. تا وقتی مثل یک همستر در داخل توپ به مشکلات و ناکامی هایتان فکر کنید، هیچ تغییر رخ نمی دهد جر زندگی در همان فضای ساخته شده.

ذهن

 تغییر فکر و نگرش، چطور تجربه های سابق را تکرار نکنیم؟

تا وقتی در یک محیط هستید و هر روز یک سری کارهای تکراری که سالهاست آنها را انجام میدهید، پیگیری کنید، طبیعی است که برای تغییر فکر و نگرش تان به مشکل برخورد کنید یا تغییر فکر تغییر زندگی، فکر مثبت برای رسیدن به فکر برتر برایتان یک شوخی یا یک کارِ نشدنی باشد. قرار نیست یک شبه همه چیز را تغییر دهید! فقط سعی کنید یک عادت جدید و یک تصمیم نو را به روتین زندگی تان اضافه کنید. چرا که به گفته دکتر جو دیسپنزا محیط روی ذهن تان تاثیر شگرفی می گذارد.

فکر برتر

ذهن خطی، یک زندگی محدود به شما می دهد.

شما می توانید کل یک روز از زندگی تان را بررسی کنید و ببینید چند هفته و چند ماه است که اسیر این روال تکراری شده اید. انجام چندین کار تکراری فقط به دلیل اینکه زندگیتان بر مدار آنها می چرخد، هدیه ای که تغییر فکر و نگرش به شما می دهد را پس خواهد زد. تا زمانی که ندانید این گوهر ناب برای تغییر فکر و نگرش، چگونه می تواند با تنها یک درجه تغییر، زندگی تان را متحول کند، طبیعی است که حتی با دیدن فیلم های انگیزشی، خواندن کتاب های انگیزشی و  رفتن میان جمع های دوستانه ای که صحبت از تغییر فکر و نگرش و تحول است، انقلابی در شما ایجاد نخواهد کرد.

مانند این است که سرما خورده باشید و نسخه ای از پزشک در دستتان باشد اما دارویی نخرید و برای درمان اقدامی نکنید. حتی خواندن کتاب شکست عادتهای کهنه در صورتی که به عمل منجر نشود، کارساز نخواهد بود.

مجددا ذکر می کنیم که شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مبحث بیان شده می توانید اقدام به خرید کتاب کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه نمایید.

اگر برای تغییر زندگی به قدرت تغییر فکر و نگرش تان نسبت به موضوعات و رویداد های مختلف اذعان داشته باشید، بی شک، موفقیت ها و شادمانی ها به سمت تان رهسپار خواهند شد.

تغییر فکر و نگرش

نحوه صحبت کردن با خودتان را تغییر دهید

طوری که با خودتان صحبت می‌کنید، تاثیر مستقیمی بر روی تغییر فکر و نگرش تان یا رسیدن به فکر مثبت، خواهد داشت. اگر به خودتان بگویید: «برای رسیدن به رویاهام، اونقدر ها هم خوب نیستم!» به طور طبیعی در واقعیت نیز درجا خواهید زد و به آنچه که دوست دارید برسید، دست پیدا نخواهید کرد. این یکی از مهم ترین بخش های تغییر فکر منفی در زندگی، به حساب می آید. با خودتان به شیوه ای منفی صحبت نکنید تا به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

زبان تان را عوض کنید

البته منظور در اینجا یاد گرفتن یک زبان دیگر به غیر از زبان مادری نیست. وقتی به دنبال تغییر فکر و نگرش باشید و نحوه‌ی صحبت کردن با خودتان را عوض کنید، در نهایت یاد خواهید گرفت که چطور با دیگران برخورد کنید. از جملاتی مانند «من همیشه اینطوری‌ام» یا «همیشه این کار رو انجام میدم» پرهیز کنید. همچنین، به جای شکایت کردن و صحبت از مشکلات، در مورد چیزهایی که در زندگی تان به خوبی پیش می رود، صحبت کنید. به جای اینکه دچار ترس و کمبود شوید، ذهنیت شما برای پیشرفت و تغییر فکر و زندگی ترغیب خواهد شد.

برای تغییر فکر و نگرش، یاد بگیرید و از آنچه یاد گرفته اید، استفاده کنید

از نویسندگان بزرگ کتاب بخوانید تا تفکرات آنها را بشناسید. خواندن کتاب هایی در مورد نحوه عملکرد ذهن و مغز نیز بسیار کمک کننده است ( مثلا کتاب شکست عادتهای کهنه). همچنین می توانید در کورس های آنلاین مرتبط با موضوعات طرز فکر و تغییر فکر و نگرش یا تغییر فکر منفی به مثبت، یا رسیدن به فکر برتر نیز شرکت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران