سبد خرید
تغییر احساسات

تغییر احساسات؛ چرا، چگونه، چطور، به اعتماد بنفس منجر می شود؟

اعتقادات و ریشه باور ها از اعتقادات ما نشات می گیرند و به یکدیگر مرتبط هستند. احساساتی که نسبت به مسئله یا موضوعی داریم به اعتقادات و جهت گیری های ما از آن برمی گردد و به همین جهت با تغییر احساسات در یک فرد می توانیم به این نتیجه برسیم که باور های او تغییر کرده اند. تغییر باور ها و تغییر احساسات که به هم مرتبط هستند به طور سریع و درجا اتفاق نمی افتند و حاصل مدت های طولانی و شدید ایجاد تغییر در باور ها و ایجاد باور درست هستند.

به همین دلیل است که از زمانی که انسان به تمدن دست یافته است دائما در حال تغییر باور ها و تغییر احساسات خود نسبت به مسائل گوناگون است تا به واسطه آن بتواند زندگی درست و رضایت مندانه ای را داشته باشد.

یکی از راه های داشتن حال خوب با تغییر احساسات نسبت به خودمان پدید می آید، با انجام تمرینات عملی اعتماد بنفس و یا سعی و تلاش در داشتن اعتماد بنفس ِبیشتر که همه می دانند برای کسب موفقیت های روزافزون بسیار حیاتی است. در این مطلب ما بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. در صورتی که احساس می کنید به تغییر احساسات نسبت به خودتان نیاز دارید تا اعتماد به نفس و احساس حال خوب داشته باشید، ادامه این نوشته را از دست ندهید.

باور

هفت احساس انسان و تغییر احساسات عمومی

احساسات ِ پایه در انسان که پل اکمن به آنها اشاره کرده است شامل ترس، تعجب، خشم، تحقیر، شادی، غم و انزجار هستند. این احساسات و تغییر آن در مواقع مختلف نسبت به خودمان می تواند اعتماد به نفسمان را افزایش دهد. همچنین تغییر احساسات نامبرده شده این امکان را فراهم می کند تا در مواقع لازم، واکنش درست، بلوغ یافته مانند یک انسان بزرگسال و کامل داشته باشیم و به همین واسطه با تغییر احساسات در نگاه دیگران فردی دارای اعتماد به نفس و منطقی شناخته شویم.

اگرچه ممکن است فکر کنید تصویری که در ذهن دیگران به جای می گذارید با خودسانسوری و تغییر احساسات یا دفع آنها میسر نمی شود، اما سخت در اشتباه هستید. واکنش های ریز و درشت شما به مسائل به واسطه تغییر احساسات، داشتن اعتماد بنفس در جمع و ارائه بازخوردی درست این امکان را فراهم می کند تا از جایگاه لازمی که در بین سایرین به دنبال آن هستید برخوردار شده و به فردی کامل و دقیق با اعتماد به نفس تبدیل شوید.

تغییر احساسات

راه های داشتن احساس خوب چطور به دست می آید؟

تغییر احساسات و داشتن احساس خوب تقابل نزدیکی با اعتماد به نفس دارند و همانطور که گفته شده به تغییر باورها مربوط می شوند. باور های ما هستند که می توانند از ما فردی بی دست و پا یا کم توان و ناامید بسازند و برعکس، این امکان را دارند تا کاری کنند که ما در عین وجود کمبود ها و نقصان ها در تلاش برای بهبود روزمره خود دست به ابتکار عمل زده و زندگی مان را متحول کنیم.

مدیریت و تغییر احساسات خوشایند و ناخوشایند در لحظه به طوری که بتوانید آنها را به سلطه خود در آورید بسیار اهمیت دارند. این باور غلط که این احساسات تان هستند که شما را کنترل می کنند، کنار بگذارید. شما می توانید با ترکیب احساسات نامبرده برای تغییر احساسات تان اقدام کنید. وقتی موضوعی پیش می آید، اگر سریعا همیشه عصبانی می شوید و خشم دارید می توانید به واسطه تغییر احساسات خود را در لحظه کنترل کنید، به استنتاج منطقی روی بیاورید و ببینید علت خشم تان چیست. یا دلیل ترس تان از چه باوری نشات می گیرد. در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که این احساسات تان نیستند که شما را کنترل می کنند و در اصل شما هستید که می توانید با ترکیب آنها شرایط زندگی تان را نیز متحول نمایید.

چگونه با تغییر احساسات به زندگی شادتر و بهتری برسم؟

شادی یکی از عناصر به ظاهر گم شده و مهم ترین احساس در زندگی است که شما می توانید مانند طیف عظیمی از مردم به آن دست یابید یا دست کم در مقاطع مختلف زندگی آن را پایدار نگه دارید. خوشی، لذت و رفاه، شادی را پدید می آورند که همگی به تغییر احساسات وابسته هستند. برای اینکه به طور عملی و دقیق در این زمینه گام بردارید، پیشنهاد می کنیم که کتاب های صوتی موجود در سایت سکوی پرتاب را خریداری کرده و برای تغییر احساسات خود پیش قدم شوید. به شما نوید می دهیم که تغییرات جدی را در زندگی تان مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران