سبد خرید
کوانتوم، فیزیک کوانتوم

تعریف فیزیک کوانتوم در کتاب ماورای طبیعی شدن

تعریف فیزیک کوانتوم در کتاب ماورای طبیعی شدن:

همه ما کم و بیش تا به کنون نام کوانتوم انرژی را شنیدیم. اما ممکن است هیچ کدام از ما نداند که کوانتوم چیست یا اینکه کوانتوم به چه معناست. در واقع اگر بخواهیم کوانتوم به زبان ساده را بیان نماییم باید بگوییم که همان ذره های انرژی هستند که می‌ توانند از فردی به فرد دیگر منتقل شوند. به لحاظ علمی کوانتوم فیزیک ثابت شده است. اما ما می خواهیم بیشتر با این موضوع آشنا شویم.

دانشی که این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد فیزیک کوانتوم نام دارد. ممکن است در هر کتاب یا نوشته ای شما این نام را ببینید اما هیچ کدام از این کتاب ها توضیح کامل و جامعی در رابطه با آن نداده اند. در سال ۱۹۰۱ دانشمندی به نام ماکس پلانک برای بار اول این موضوع را کشف کرد، بدین صورت که او ذره های بسیار کوچک انرژی را کوانتا نامید.

کوانتوم، فیزیک کوانتوم

این ذرات قابل ارتعاش بوده و همانند قانون جذب عمل می کنند. پس به طور کلی می ‌توان گفت که مهمترین نقطه اشتراک قانون جذب و فیزیک کوانتوم ارتعاش این ذرات است. معنای لغوی کوانتا، ذرات انرژی و موج گونه می باشد. در هر اتم ذرات کوچکتری به نام پروتون و الکترون و نپتون وجود دارد. این ذرات همواره به دور هسته اتم با نظم خاصی در حال گردش هستند.

ارتباط فیزیک کوانتوم و قانون جذب:

وقتی کوانتوم پیشرفته را بیشتر بررسی می کنیم در می یابیم که این موضوع رابطه مستقیمی با افکار انسان‌ها دارد. با استفاده از آزمایش دو شکاف در حقایق کوانتوم، فیزیکدانان دریافتند که ذرات زمانی که مورد مشاهده هستند از خود رفتار های متفاوتی نشان می دهند. جالب است که این موضوع کمی شگفت انگیز به نظر می رسد. کوانتوم و حقیقت آن چیزی جز این امر نمی باشد. در بالا اصول پایه فیزیک کوانتوم برای شما ذکر شد، اما این پایان راه نیست. چراکه شما بایستی با کوانتوم‌ و جذب ثروت و حالت کوانتومی نیز آشنا شوید.

زمانی که دو جسم با یکدیگر در هم تنیده می شوند، شما هرگز نمی توانید یکی از آن جسم ها را تعریف کنید در حالیکه به حذف آن دیگری بپردازید. چرا که این دو جز با همدیگر ادغام شده اند و فاصله و جدایی بین آن ها وجود ندارد. سوالی که در ذهن بسیاری از آدم ها است این است که فیزیک کوانتوم با قانون جذب چه ارتباطی دارد؟ همانطور که می‌ دانید در جهان هستی همه چیز ها به هم تنیده شده اند.

ارتباط فیزیک کوانتوم و قانون جذب

پس اگر شما به روی یک چیز تاثیر گذاشته باشید آن چیز بر دیگری اثر گذاشته و در واقع شما بر همه چیز تاثیر گذار هستید. پس تاثیر گذاری شما و افکار شما می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. افکار انسان ‌ها می ‌تواند به روش زندگی آینده‌ شان تاثیر مستقیمی داشته باشد. حالت کوانتوم برای این بیان می شود تا شما متوجه شوید که چگونه می توانید به صورت انرژی در زندگی خود تاثیر گذار باشید.

راهکار جذب ثروت توسط اثرات فیزیک کوانتوم:

جالب است بدانید که رابطه مستقیمی بین فیزیک کوانتوم و جذب ثروت وجود دارد. به این طریق که افرادی که همواره به ثروت می اندیشند و مانند ثروتمندان رفتار می کنند به یقین در آینده دارای ثروت خواهند شد. همانطور که در کتاب ماورای طبیعی شدن دکتر جو دیسپنزا موجود در سایت سکوی پرتاب ذکر می شود، افکار اگر مثبت باشند حایلی از انرژی مثبت اطراف فرد به وجود خواهد آمد. بسته به اینکه شما تا چه حد به او نزدیک باشید می توانید این انرژی را از او دریافت کنید و برعکس انرژی های منفی نیز دارای همین قابلیت می باشند.

پس اگر شما سراسر افکار مثبتی داشته باشید این افکار مثبت به صورت انرژی های ذره و موجی مثبت و اطراف شما پراکنده خواهند شد. این انرژی ها باعث تغییر روند زندگی شما شده، به طوری که خوشبختی وجود شما را فرا بگیرد. همواره انسان های موفق در طول زندگی خود با مثبت اندیشی باعث شده اند که خوشبختی به آن ها رو کند.

فیزیک کوانتوم

افکار مثبت دارای انرژی بسیار زیادی هستند و این در حالی است که افکار منفی نیز همان اندازه انرژی را دارند، اما نوع انرژی آن ها متفاوت است. پس اگر شما این قدرت را دارید که با افکار منفی خود مشکلاتی برای خودتان به وجود آورید پس چرا سعی نمی کنید با به کار گیری افکار مثبت مشکلات را از سر راه خود بردارید و آینده درخشانی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران