سبد خرید
امواج مغزی و تاثیر افکار

تاثیر امواج مغزی و تاثیر افکار بر زندگی از نگاه جو دیسپنزا

مغز انسان در حالت های مختلف به ایجاد ارتعاش های مغزی مختلفی می پردازد. امواج حاصله باعث می شوند انسان در هر حالتی عملکرد مختلفی داشته باشد. با توجه به تاثیر بسیار بالای امواج مغزی بر حالات رفتار و کردار انسان در هر حالتی متوجه می شویم که این امواج تاثیر بسیار زیادی در زندگی داشته و باید در جهت کنترل و یا بهبود آن تلاش کنیم.

به این منظور ابتدا باید به تعریف امواج مغزی و شناخت هر یک از این امواج و فعالیت هر یک از آن ها در مغز بپردازیم. برخی از امواجی که در مغز انسان به ارتعاش در می آیند به عنوان امواج آلفا، امواج بتا و امواج گاما شناخته شده و دسته بندی می شوند. باید بدانید به ترتیب امواج گاما و سپس امواج بتا دارای فرکانس بسیار بالاتری می باشند و در نتیجه تاثیر بسیار زیادی بر زندگی خواهد داشت. در خصوص توضیح این امواج و تاثیر افکار بر آن ها می توان چنین توضیح داد که امواج بتا دارای فرکانسی بین ۱۲ تا ۳۸ هرتز می باشد. مغز هر انسانی در هر ساعتی از شبانه روز به تولید امواج بتا می پردازد.

امواج بتا هستند که باعث می شوند فرد بتواند فکر کند، صحبت کند، کلاس های مختلفی را بگذراند و یا چیزی را یاد بگیرد. هنگام حل مسائل پیچیده نیز این امواج کاملا فعال هستند. حتی در مواقع اضطراب، تشویش و آشفتگی های فکری نیز کاملاً امواج بتا مرتعش بوده و در مغز تولید می شود. اگر فرد نتواند به درستی به تمرکز و یا کنترل این ناحیه از مغز بپردازد مغز به متوقف کردن تولید امواج بتا خواهد پرداخت و بالعکس اگر فردی بیش از حد دارای امواج بتای مغزی در مغز خود باشد دچار بیماری های مختلفی مانند استرس، وسواس، اضطراب ‌های بی دلیل و غیره خواهد شد.

امواج مغزی و تاثیر افکار

تاثیر افکار بر امواج مغزی گاما:

یکی دیگر از امواج مغزی که باید به آن پرداخته شود، امواج مغزی گاما می باشد. این امواج دارای فرکانس بسیار بالاتری نسبت به امواج بتای مغزی است و دارای فرکانس ۳۸ تا ۴۲ هرتز می باشد. امواج گاما نسبت به امواج بتا به ندرت در مغز به ارتعاش در می آید و هر فردی در زندگی خود ممکن است در لحظات بسیار خاصی به ارتعاش چنین امواجی در مغز بپردازد. هنگامی که با مسائل بسیار ناشناخته و یا بسیار پیچیده درگیر می شوید یا حتی با دستگاهی بسیار پیچیده به فعالیت و یادگیری می ‌پردازید ممکن است این امواج در مغز به ارتعاش در بیاید. در صورتی که این امواج در مغز تولید نشود امکان حل چنین معادلاتی تقریباً به صفر خواهد رسید.

ارتباط امواج مغزی گاما و بتا و تاثیر افکار مثبت اندیشی بر جذب ثروت:

حال با شناخت امواج گاما و امواج بتا در مغز می ‌توان به بررسی تاثیر افکار مثبت و منفی بر این امواج و کنترل آن ها صحبت نمود. ولی قبل از آن باید ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخوداگاه نیز به صورت کامل بررسی شود. ضمیر خودآگاه در انسان ضمیری است که انسان کاملا بر آن واقف بوده و حین انجام هر کار و تصمیمی در زندگی خود می تواند آن را به راحتی کنترل نماید.

ولی ضمیر ناخودآگاه که قسمت بسیار مهمی در مغز محسوب می ‌شود و از آن به عنوان جعبه سیاه مغز یاد می ‌شود ضمیری است که هیچ گونه منطق و تصمیمات منطقی در آن قرار نداشته و کاملا به صورت احساسی عمل می نماید. این ضمیر ناخودآگاه به هیچ وجه قابل دسترسی و کنترل نیست و تنها کاری که می ‌توان کرد این است که آن را با تاثیر افکار و هدایت درست موج های مغزی تاثیر پذیر نماییم.

امواج مغزی و تاثیر افکار

در صورتی که ضمیر ناخودآگاه انسان به درستی تأثیرپذیر شود باعث می شود تاثیرات آن در روحیات فرد و مثبت اندیشی وی نمود پیدا نماید. این عمل یکی از راهکار های جذب ثروت است. فرد می‌ تواند با مثبت اندیشی خود به عملکرد بهتر مغز خود بیانجامد و در نتیجه به درستی امواج بتا و گامای مغز خود را هدایت نماید. مطمئناً این امواج علاوه بر این که بر ضمیر خودآگاه انسان تاثیرات فزونی دارند، بر ضمیر ناخودآگاه نیز تاثیرات زیادی خواهند داشت.

دکتر جو دیسپنزا توانسته است در کتاب ماورای طبیعی شدن به درستی به تاثیر افکار بر امواج مغزی و در نتیجه بر ضمیر ناخودآگاه بپردازد. در کتاب و فایل های صوتی موجود در سایت سکوی پرتاب گفته شده است که انسان با مثبت اندیشی خود چه تاثیری می ‌تواند بر کنترل فرکانس های امواج مغزی خود به خصوص امواج بتا و گاما داشته باشد.

مثبت اندیشی و کنترل فرکانس های امواج مغزی

One comment

  1. سلام. امواج مغزی همان فرکانس امواج الکترومغناطیسی است وبا فرکانس‌های دلتا ،نتا،آلفا، بتا، گاما، قابل انتقال است. انتقال امواج مغزی از طریق امواج الکترومغناطیسی از انسانی به انسان دیگر در این روش می‌توانید تصاویر مغزی طرف مقابل را در مغز خود ببینید ارتباط مغزی برقرار کنید و حرف بزنید( البته طرف مقابل خبر نداشته باشد فکر می‌کند یا با خودش حرف می‌زند و یا دیوانه شده )یعنی شکل گیری پیونده مغزی از طریق امواج الکترومغناطیسی! وقتی امواج مغزی از طریق امواج الکترومغناطیسی انتقال پیدا می‌کند اگر شخص بیمار باشد علائم بیماری نیز انتقال پیدا می‌کند می‌توان بیماری را به یک نفر یا چندین نفر هم زمان انتقال داد ! و همینطور می‌توان از چندین بیمار بیماریها را به یک نفر یا چندین نفر انتقال داد! یعنی تولید ویروس جدید!ا اگر امواج مغزی از شخص پیری انتقال پیدا کند علائم پیری در شخص یا اشخاص مقابل ظاهر خواهد شد !ایران با امواج الکترومغناطیسی از طریق دکل‌های مخابراتی و ماهوارهای ایران امواج مغزی انسان را انتقال می‌دهداین کار برای جاسوسی و یا بهتر بگم برای برداشت اطلاعات از مغز دیگران انجام می‌دهند!ولی فقط این نیست وقتی امواج مغزی خودشان را روی مغز دیگران انتقال می‌دهند( با افزایش امواج الکترومغناطیسی در انتقال) میتوانند مغز طرف مقابل را کنترل کنند تا حدی که روح انسان در آن لحظه هیج کنترلی روی مغز ندارد هر چه گفتیم این کار جحل است جهالت است گوش ندادند این پیام را برای شما فرستادیم تا بدانید هم درد را با این امواج انتقال می‌دهند وهم بیماری را از شخص به شخص دیگر از طریق امواج مغزی انتقال می‌دهند این امواج از حد مجاز بیشتر بوده و باعث پارازیت و نوسان در مدار الکترونیکی می‌شود همان اتفاقی که در تداخل امواج ماهوارهای ایران با هواپیما رخ داد یعنی سقوط!
    در ایران برای پیدا کردن جای اشخاص از طریق خطوط موبایل آنها را رهگیری می‌کنند با امید به خدا این پیام بتواند در شناخت بیماری و حل مشکلات به شما کمک کند با تشکر ????وقتی امواج مغزی از طریق امواج الکترومغناطیسی انتقال پیدا می‌کند باعث کمبود نورون در مغز می‌شود
    در روش انتقال امواج مغزی میتوانند زبان گفتاری طرفین ( طرف) مقابل را کنترول کنند چیزی در مغز خود بگویند با انتقال امواج مغزی از طریق( افزایش )امواج الکترومغناطیسی طرفین مقابل همان را بر زبانشان تکرار خواهند کرد این روش یکی از روشهای کنترل مغز است ! این کار خیانت به انسانیت است با انتقال بیماریها میلیونها انسان در جهان کشته شد اند???? کرونا،سرطان، بیماری‌های قلبی و عروقی اختلال رو..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران