سبد خرید
کتاب از ذهن تا ماده

بررسی کتاب از ذهن تا ماده اثر دکتر جو دیسپنزا

اگر تعجب می کنید که چرا هرگز نتوانستید تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید، یا اگر به نظر می رسد زندگی شما در یک حلقه ثابت از همان مسائل قدیمی است، دیدگاه خود را تغییر دهید. دکتر جو دیسپنزا، نویسنده و متخصص علوم اعصاب، افکار و باورها را در مورد نحوه عملکرد مغز ما و چگونگی شکل دادن به تجربیات روزمره ما متحول می کند. او همچنین کتاب های معروفی مانند کتاب از ذهن تا ماده را نوشته است.

دکتر جو دیسپنزا کیست؟

دکتر جو دیسپنزا یک دکتر کایروپراکتیک است که در رشته های عصب شناسی، علوم اعصاب، عملکرد مغز و شیمی، زیست شناسی سلولی، شکل گیری حافظه، پیری و طول عمر و آموزش های تکمیلی سرشناس است. کار دکتر جو در شش قاره و در ۲۷ کشور مختلف ارائه شده است و به مردم در مورد عملکردهای مغز انسان، از طریق سخنرانی، در مورد رمزگشایی عرفانی آموزش می دهد. چرا که مردم همه ابزارها را برای ایجاد تغییرات قابل اندازه گیری در زندگی خود داشته باشند.

اختلالات می‌تواند نیروی انگیزشی را برای رسیدن به سطح جدیدی از خودآگاهی فراهم کند.

دکتر جو کتاب از ذهن تا ماده و کتاب شکست عادت های کهنه را نوشت. هر دو کتاب به عنوان پرفروش ترین ها در آمازون رتبه بندی شده اند.

او همچنین در برنامه‌های Oprah، CBS News Sunday Morning، CNN Live، و سریال تابو کانال نشنال جئوگرافیک ظاهر شد. او در مورد اینکه چگونه ذهن ما می‌تواند واقعیت ما را تغییر دهد، صحبت کرده است. دکتر جو دیسپنزا در سن ۲۵ سالگی تصادف شدیدی را تجربه کرد. طی این تصادف، یک میله از روی او رد شد و ۶ مهره‌ شکسته به سمت نخاع او رفت.

معرفی کتاب دکتر جو دیسپنزا :

کتاب صوتی شکست عادتهای کهنه

پزشکان توقع داشتند که او احتمالاً پس از جراحی دیگر هرگز راه نخواهد رفت. او از عمل جراحی به خاطر آسیبش امتناع کرد و تصمیم گرفت که اگر توجه و انرژی خود را به اندازه کافی روی ستون فقراتش بگذارد، آن را با قدرت افکارش بازسازی کند. پس از ۱۰ هفته انجام مدیتیشن به مدت چند ساعت در هر روز، شروع به بهبود کرد. او در نهایت از قدرت ذهن خود برای درمان بدن خود استفاده کرد. پس از گذشت ۳۰ سال از این اتفاق، دکتر جو هرگز کمردرد نداشته است!

نمونه ای از جلد این کتاب. این کتاب به صورت 3 جلد متفاوت در بازار موجود است.

بررسی کتاب از ذهن تا ماده

کتاب از ذهن تا ماده یک رویکرد مبتنی بر علم است که نگاه شما را به روی احتمالات شگفت انگیز باز می کند. داوسون چرچ و دکتر جو قدرت فکر را که از طریق تمرینات شرطی سازی ذهن درک می کنند. با این تمرین‌ها، ما می‌توانیم انواع مختلفی از میدان‌های انرژی ایجاد کنیم. اگر احساس می کنید ناتوان هستید، بررسی کتاب از ذهن تا ماده ممکن است تمام چیزی باشد که برای شروع به تجلی آن رویاها و اهداف نیاز دارید.

کتاب از ذهن تا ماده یک شیرجه عمیق به علم است. این کتاب می گوید که چگونه نیات می توانند بر واقعیت فیزیکی تاثیر بگذارند. دکتر جو و داوسون چرچ داستان‌هایی از دوران خود به عنوان یک آتئیست به اشتراک می‌گذارند. همچنین شواهدی را ارائه می‌دهند تا به شما نشان دهد که چگونه نیات شما مستقیماً، واقعیت مادی را ایجاد می‌کند. از رام کردن خشم تا پول در آوردن، کتاب از ذهن تا ماده به شما مهارت‌های تغییر زندگی را می‌آموزد که از نظر علمی ثابت شده‌اند.

مطالب بیشتر : شکست عادتهای کهنه و شروعی تازه

آنچه که کتاب می­ گوید.

هر خلقتی به عنوان یک فکر شروع می شود. از یک سمفونی گرفته تا ازدواج، یک قیفی بستنی تا پرتاب موشک، همه از این قانون پیروی می کنند. وقتی قصد داریم زنجیره پیچیده ای از رویدادها در مغز ما شروع شود، افکار به صورت تکانه های الکتریکی در مسیرهای عصبی حرکت می کنند. هنگامی که نورون ها به هم انرژی می دهند، به هم متصل می شوند و میدان های الکترومغناطیسی ایجاد می کنند. این میدان‌های انرژی نامرئی هستند، اما بر مولکول‌های ماده اطراف ما تاثیر می‌گذارند. همانطور که آهنربا، براده‌های آهن را سازماندهی می‌کند.

داوسون چرچ و دکتر جو در کتاب از ذهن تا ماده، علمی را توضیح می دهد که نشان می دهد ذهن چگونه ماده را می سازد. نیات مختلف، زمینه های مختلف و آفریده های مادی متفاوتی را ایجاد می کند. افکار و میدان‌های انرژی که در ذهن خود پرورش می‌دهیم، اتم‌ها و مولکول‌های اطراف خود را تنظیم می‌کنند. اکنون می‌توانیم علم پشت هر حلقه در زنجیره را از فکری به چیز دیگر ردیابی کنیم. همچنین راه‌های شگفت‌انگیزی را که در آن نیات ما جهان مادی را خلق می‌کنند، نشان دهیم.

کتاب از دهن تا ماده

کتاب از دهن تا ماده، بسیار عالی است. زیرا میل مغز عاطفی شما را برای راه‌حل‌هایی برای کمک به کاهش آشفتگی درونی‌تان برآورده می‌کند. همچنین هوس‌های مغز منطقی شما را برای اثبات آن‌ها تغذیه می‌کند.

آن ها فکر می کند که افکار تبدیل به اتفاقات می شوند. از ذهن تا ماده، به عنوان یک گزاره محکم در متافیزیک مطرح است. برخی از معلمان معنوی قدرت های بسیاری را به ذهن نسبت می دهند. اما آیا این ادعاها از نظر علمی درست هستند؟ شواهد علمی در مورد دامنه ذهن انسان برای تبدیل افکار به واقعیت به ما چه می گوید؟

تحقیقات جدید در اپی ژنتیک، علوم اعصاب، روانشناسی و سایماتیک (مطالعه پدیده های موج) نشان می دهد که افکار می توانند خلاقانه باشند. کتاب ذهن تا ماده حقایق علمی را بررسی می‌کند. همچنین مطالعاتی را گام به گام نشان می‌دهد که دقیقاً چگونه ذهن ما ماده را ایجاد می‌کند.

تغییرات زمانی اتفاق می‌افتد که تکنیک‌هایی که او در پایان هر فصل به اشتراک می‌گذارد، واقعاً اعمال شوند.

سخن نهایی

این کتاب شما را به یک سفر اکتشافی هیجان انگیز می برد. سفری به اعماق وجود خود، که قبلاً دیده نشده و اغلب به اشتباه درک شده است. این سفری است که هر انسان آگاه اگر بخواهد پتانسیل خود را به کار گیرد، باید طی کند. اما این سفر است که بدون کتاب از ذهن تا ماده، بسیار دشوارتر است.

اگر شما یک روح کنجکاو هستید، اجازه دهید این کتاب با دقت شما را از طریق حقایق موجود در خود راهنمایی کند تا خود و پتانسیل خود را به عنوان یک انسان بهتر درک کنید. او آنچه را که باید در مورد تمام بودن خود بدانید به شما نشان می دهد. چگونه ذهن، مغز، بدن و انرژی شما می توانند با هم کار کنند تا زندگی شاد و کاملی را که آرزوی آن را دارید به شما ارائه دهند.

امروزه که زندگی بسیاری از ما توسط نیروهایی که ظاهراً خارج از کنترل ما هستند مختل می شود، تحقیقات داوسون و دکتر جو به وضوح نشان می دهد که وضعیت ذهن ما، بر نحوه عملکرد ما تاثیر می گذارد. این مکاشفات فرصتی را برای هر یک از ما فراهم می کند تا آگاهی و درک بسیار بیشتری از توانایی خود برای تاثیرگذاری آگاهانه و منسجم بر اعمال خود ایجاد کنیم. توسعه این آگاهی بیشتر به طور طبیعی منجر به تجربیات بهتر زندگی برای اطرافیان و همچنین برای خودمان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران