سبد خرید
قدرت ذهن

آشنایی با قدرت ذهن و راهکار هایی برای تقویت آن

راهکارهایی برای تقویت قدرت ذهن

آموزش قدرت ذهن و گستردگی قدرت فکر انسان بسیار شگفت انگیز و شگفت آور است. در بسیاری از کتاب ها و محتواهای آموزشی بسیار تاکید می شود که قدرت ذهن مثبت در ساختار زندگی و رویداد های مرتبط با آن بسیار تاثیر گذار است و می تواند هر چه که در محیط پیرامون تان رخ می دهد را تغییر دهد. چرا که یک اصل مهم در این زمینه این است که قدرت ماورایی ذهن می تواند روی محیط اثر بگذارد  و رویداد های بعد از آن را تعیین کند. پس نمی توان قدرت ذهن را نادیده گرفت و به آن بی توجهی نمود. در این مطلب سعی می شود تا تکنیکهای ذهن برتر و قدرت ذهن به شما توضیح داده خواهد شد تا با این تاثیر شگرف آشنا شوید.

آموزش قدرت ذهن

منظور از قدرت ذهن چیست؟

ذهن یک ابزار ارتباطی با کائنات است و قدرت کنترل ذهن بسیار ساده. شما به واسطه قدرت ذهن تان می توانید روی محیط  و رویداد هایی که دوست دارید برایتان رخ دهد یا شرایطی ایجاد شود که با شرایط کنونی زندگی تان متفاوت است، تاثیر بگذارید. بسیاری از مردم از قدرت ذهن بی خبر هستند و از این ابزار مهم و خاص استفاده نمی کنند.

اگر به این موضوع باور نداشته باشید، به طور طبیعی توانایی و قدرت خاصی را از ذهنتان مشاهده نخواهید کرد. بنابراین در وهله اول باید به این باور برسید که ذهنتان قدرت ماورائی دارد. بسیاری از افراد موفق که در دنیا نامشان بسیار شناخته شده است به قدرت ذهن باور داشته اند و توانسته اند از آن به نحو احسن استفاده کنند. برای اینکه شما نیز جزء این گروه باشید باید بدانید که قانون جذب و قدرت ذهن در پیوند با یکدیگر به شکل گیری اتفاقات و رویداد هایی دامن می زنند که در دنیای امروزی چیزی شبیه به معجزه هستند. از این رو قدرت ذهن را می توان توانایی ویژه بشر دانست.

قدرت ذهن

تمرینات تغییر باور برای دستیابی بیشتر به قدرت ذهن

گروهی از مردم همواره وجود دارند که با علم به قدرت ذهن و تغییر باور ها تلاش می کنند تا هر سال برنامه ی مشخصی نوشته و زندگی شان را تغییر دهند. ۳۶۵ روز زمان مناسبی برای تغییر و تکاپو و دگرگونی زندگی است. پس چرا خیلی از افراد قید آن برنامه را می زنند؟ طبیعی است، آنها از تمرینات تغییر باور و تغییراتی که قدرت ذهن در زندگی ایجاد می کند، بی خبر هستند. باید بدانید که اگر به برنامه مورد نظر خود عمل نمی کنید می توانید دلایل را در یک یا مجموعه ای از دلایل جستجو کنید که از باور هایتان نشات می گیرد:

  1. باید بدانید که بسیاری از برخورد ها و رفتار های ما در زندگی از ضمیر ناخودآگاه ذهن و تعاریفی که از آنها شکل گرفته است برمی آیند. تغییرات هرچند کوچک، سخت هستند چون جایگزینی این مفاهیم در ضمیر ناخودآگاه سخت است. اما آنچه که اهمیت دارد، تکرار است. با تکرار حرف ها، اعمال و تغییر شیوه ها می توانید روی این ضمیر اثر بگذارید.
  2. باور های اساسی تان را بشناسید و در صورت لزوم آنها را عملاً عوض کنید. اینکه می دانیم برنامه ریزی خوب است اما زندگی ِ شلخته و بی برنامه ای داریم، به ما کمکی نمی کند. اینکه می دانیم تخریب خودمان کمکی به تغییر نمی کند، کمکی به ما نمی کند. بنابراین باید وارد عمل شویم.
  3. الگو های ذهنی تان را بشناسید و آنها را تغییر دهید. نیت و هدف در این زمینه بسیار مهم است. اگر یک طرز فکر یا انتخاب، در گذشته برای شما مثبت عمل می کرد، اکنون می تواند مخرب یا نادرست باشد. جایگزینی عادت های بد نیز در این مورد بسیار جوابگو است.
  4. باور های جدید بسازید. ساخت باور های جدید به معنای تغییر باور های قبلی نیست. انسان باور هایش را می سازد و آنها را طی زمان به ثبات می رساند یا آنها را جایگزین می کند. اگر احساس می کنید تغییر باور به شما کمکی نمی کند، برای ساخت باور های مثبت تلاش کنید. این کار به ایجاد حس مثبت، عزت نفس و کاهش ناکامی ها در زندگی منجر می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای تغییر باور ها و الگو های ذهنی به همراه درک بهتر قدرت ذهن می توانید محصولات یا کتاب های صوتی موجود در سایت سکوی پرتاب را با قیمت مناسب تهیه نمایید. این کتاب های صوتی با صدای آقای امیر سیاهی با بیانی شیوا و دقیق توضیح داده شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضمانت بازگشت وجه

مشروط بر مشکل فنی در محصول

پشتیبانی بسیار سریع

پاسخگویی از 20 دقیقه تا 3 ساعت

محصولات اورجینال

اورجینال بودن محصولات

پروسه خرید سریع

دانلود آنی پس از خرید محصول

کاربر گرامی برای خرید و یا دانلود محصولات وبسایت ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کنید در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. راهنمای کاربران